How ماگ حرارتی can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

ماگ هایی که طرح‌‌های دسته‌‌دار دارند، برای استفاده و جابجایی آسان انتخاب کاربردی‌‌تری هستند.

نحوه‌‌ی کار با ماگ حرارتی بدین صورت است، در ابتدا که داخل لیوان خالی است و در دمای معمولی اتاق قرار دارد طرح روی ماگ کاملا مشکی است اما وقتی که داخل آن نوشیدنی داغ می‌‌ریزید، کم کم طرح مشکی محو شده و طرح چاپ شده بر روی آن نمایان می‌‌گردد.

در ظاهر شبیه به ماگهای سرامیکی هستند ولی جداره ی نازک تر و لبه های ظریف تری دارند و معمولا دارای رنگ استخوانی و طرح و نقش های ریزی هستند و برای سرو قهوه و چای برای مهمان کاملا مناسب هستند.

دسته بندی زیبایی و سلامت لوازم شخصی برقی اتو مو و حالت دهنده اصلاح بدن آقایان اصلاح بدن بانوان سشوار ماشین اصلاح سر ماشین اصلاح صورت اصلاح موی ابرو و دماغ و گوش ست ادکلن و اسپری اسپری زنانه مردانه جیبی لوازم آرایشی آرایش چشم و ابرو آرایش لب خرید لوازم آرایش صورت مواد آرایش مو تجهیزات زیبایی لوازم بهداشتی کرم و مراقبت پوست بهداشت و مراقبت بدن ابزار سلامت

برای چاپ لیوان حرارتی سفارشی در ارسال طرح مد نظر خود از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید. از بزرگ نمودن عکس هایی که کیفیت لازم را ندارند پرهیز کنید.

سطح اصلی تمام ماگ های حرارتی مشکی میباشد به این دلیل به آن ماگ تغییر رنگ با احساسات نیز می‌گونید در واقع منظور از ماگ حرارتی احساسات، همان لیوان یا ماگی است که با احساسات و حرارت تغییر رنگ میدهد.

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است.

در گذشته در مناطق سردسیر شمال اروپا از چوب جنگل های انبوه لوازم چوبی از جمله فنجان چوبی ساخته می شد. امروزه کوکسا (لیوان چوبی) از چوب طبیعی درختانی چون راش، توس و .

علاوه بر خرید اینترنتیِ انواع ماگ های فانتزی و خاص در این صفحه، برای خرید حضوری نیز می توانید  به شعبه مرکزی فروشگاه آرتنیا واقع در شهر یزد مراجعه نمایید.

ماگی که دارای دسته باشد به راحتی می شود به دست گرفت. پس حین خرید باید به این نکته توجه کنیم زیرا راحت تر می شود ماگ را نگه ??????? ????? داشت و یا آن را جابجا کرد.

سایز این ماگها در مقایسه با فلاکس کوچک تر و از ماگ های معمولی بزرگتر است و به علت وزن سبک حمل آن نیز راحت تر است.

چاپ لوگو و معرفی کسب و کار ها به وسیله چاپ بر روی ماگ های حرارتی، شیوه ای نوین برای گسترش کسب و کار های نوظهور می باشد.

قیمت لیوان حرارتی - قیمت ماگ حرارتی - لیوانی که با احساسات تغییر رنگ میدهد - خرید ماگ حرارتی - ماگ جادویی - لیوان ماگ حرارتی - عکس ماگ دخترانه - ماگ پسرانه

برای سفارش طرح دلخواه فقط کافیه روی کلمه چاپ ماگ اختصاصی کلیک کنید.

Report this wiki page